На головну

Логін:
Пароль:
Забули_пароль? Реєстрація
ТОВ "КрАЗ Лізинг"
Кошик
Пусто

КАТАЛІЗАТОР ПАЛИВА (КТ), (ТУ У 34.3-31909330.002-2002)

Опис каталізатора палива (КП) Каталізатор - пристрій, призначений для зниження токсичності вихлопних газів і поліпшення умов роботи двигуна внутрішнього згорання за рахунок попередньої обробки вуглеводневого рідкого палива, що подається в циліндри двигуна. Обробка палива в каталізаторі палива дозволяє підвищити повноту його згорання, понизити утворення шкідливих речовин при роботі двигуна (знизити токсичність вихлопних газів), понизити питому витрату палива, поліпшити умови роботи двигуна по критеріях зносу, і навіть відновити геометрію поверхонь елементів циліндро-поршневої групи двигуна. Пристрій камерно-касетного типа, що встановлюється в систему топлівопровода автомобіля, до складу якого входять титанові фільтри-активатори тонкого очищення, активні елементи хімічного каталізатора і гранульований каталізатор. Пристрій каталізатора палива для дизельних і бензинових двигунів внутрішнього згорання приведені на малюнках 1,2.

Принцип роботи каталізатора палива (КП):
У першій камері осідають важкі фракції, що попали в паливо, а також селективне очищення дизельного палива від сірчистих з'єднань і смол. У другій камері паливо каталітично обробляється шляхом контакту його вуглеводневих молекул з високопористою активною поверхнею гранульованого каталізатора, до складу якого входять з'єднання металів і каталітично активних органічних сполук. Після цього паливо обробляється на молекулярному рівні пігулками - присадками, солями металів, які під впливом високих температур і тиску при згоранні в камері циліндра у вигляді молекул металу осідають на поверхні деталей циліндро, - поршневої групи. У третій камері за рахунок вживання титанових стаканів активаторів модифіковане паливо піддається додатковій активації і стабілізується. Ефект каталітичної обробки палива зберігається в течії 30-40 секунд. Комплексна обробка палива збільшує повноту згорання, за рахунок чого зменшується витрата палива і вихід в атмосферу шкідливих речовин з відпрацьованими газами.

Принцип дії.

Відомо, що повнота згорання палива багато в чому визначається його станом. Бензин, що заливається в бак при заправці, завжди не відповідає марці, яку він мав в сховищі заводу виготівника. Будь-які операції з бензином (заправка бензовозів, злив в танки на заправних станціях, заправка в бак), ініціюють погіршення елементного складу палива, що поступає в камеру згорання. Каталізатор палива (КП) – пристрій, призначений для поліпшення умов роботи двигуна внутрішнього згорання за рахунок попередньої обробки вуглеводневого рідкого палива, що подається в циліндри двигуна з метою відновлення і поліпшення його елементного складу. Обробка палива в КТ дозволяє підвищити повноту його згорання, понизити утворення шкідливих речовин що утворюються при роботі двигуна (понизити токсичність вихлопних газів), понизити питому витрату палива, поліпшити умови роботи двигуна по критеріях зносу, і навіть відновити геометрію поверхонь тертя і зазори у циліндропоршневой групі двигуна. На відміну від каталізаторів - дожігателей, які встановлюються у вихлопному тракті і знижують викиди шкідливих речовин за рахунок нейтралізації газів при контакті з нагрітою поверхнею каталізатора, КТ встановлюється в тракті подачі палива і шляхом активної дії на паливо, запобігає утворенню шкідливих речовин, підвищує технічні показники роботи двигуна внутрішнього згорання. Використання розробленої технології каталітичної підготовки палива (ступінчасте поліпшення якісного молекулярного складу палива каталітичною обробкою і насичення його солями плакирующих металів) забезпечує наступні відмітні особливості і переваги “каталізатора палива”:
* зниження зносу двигуна за рахунок зниження тертя і відновлення геометрії поверхонь циліндропоршневой групи двигуна;
* зниження витрати палива 5-20%;
* поліпшення технічної характеристики двигуна без зміни його конструкції;
* зниження маси забруднюючих речовин у вихлопних газах;
* можливість використання як паливо етілірованних бензинів;
* збільшення терміну служби моторного масла;
* здатність працювати в широкому температурному діапазоні від – 40 0 до + 85 0С;
* підвищення потужності і ККД двигуна;
* простоту його установки в тракті подачі палива перед двигуном;
* універсальність конструкції пристрою для різних моделей транспортних засобів;
* можливість блокової компоновки для роботи на потужних двигунах.

 
Останні новини:
Про лізинг
Лізинг – це сучасний ефективний спосіб фінансування транспортних засобів. Суть його полягає у довгостроковій оренді автомобіля із правом викупу в кінці строку лізингу.